Şiir Mp3

  1. Uğur ışılak “yokluğumun resmi”
  2. Ataol BEHRAMOĞLU Şiirleri
  3. Kurallar Neler Bilmiyorsan Gir ?
  4. Ozan Deniz Sarıtop – SEVDAM ELLERİNDE YİTİK ÖLÜM
  5. Necip fazıl sesinden 4 şiiri
  6. R.Tayip Erdogan – Bu Sarki Burda Bitmez
  7. Bir Şiirdir Çanakkale!!!
  8. Gel Ne Olur
  9. 4 tane daha amatör çalışma dahaaa buyrun bakalım içeri:)
  10. can dündar – felluce’yim ben
  11. Divriğili Cemdoğan dan bir isyan şiiri
  12. agladım işte amatör
  13. İnTeRNeT’e YeNi DüŞTü..”SevGiLiLeR GüNü” BoMBa aDaYı!!!!
  14. ***Ibrahim Erkal-Usta (siir)***
  15. Yunus Emre
  16. Can Yücel -Kendi Sesinden Şiirler-
  17. Yusuf_hayaloglu 12 adet
  18. Ey Yar …
  19. hakkı bulut & anlatamadım
  20. çok etkileyici bir şiir hiçbiyerde yok dinlemeden bilemessin(gece’nin şiiri)
  21. A.selçuk ilkan & sen vurdunda ben ölmedimmi
  22. Divriğili Cemdogandan Bir Isyan şiiri
  23. Nilce Şiirler – Bu Şiiri Sana Ben Yazdım
  24. iclal aydın- çok zor günler geçirdim
  25. yılmaz erdoğandann sen gittiğinde şiirini arıorumm ! ! !
  26. beklenen album çıktı! MİRAGE ve Dalgasesleri 2007 full
  27. MELON ŞAPKA – Ap Açık Ortada & Ozanın Karısı
  28. Bu şiiri ilk defa dinliyceksiniz ABİDİN YEREBAKAN kıbrıs sevdası mutlaka dinleyinn!!!
  29. DJ PeRi SiiR YaLaN DüNYa (YeNi )
  30. Bin Dokuz Yüz Doksan Dokuz…
  31. Ahmet Selçuk İlkan – Ayrılıkların Şairi
  32. Can Dündar Kitabin Başinda
  33. Kapıcının Oğlu – Bedirhan GÖKÇE
  34. Sol Yanim çok Aciyor Anne……
  35. gız nörüyon :)
  36. Elveda Derken’den Müthiş bir şiir Bir Eflatun Ölüm (Pişman Olmayacaksınız)
  37. Savcı – MELON ŞAPKA
  38. BEn Yazdım Ben Söyledim Sewdiğime Değil Sewilemediğime Pişmanım
  39. volkan konak’tan (2)şiir
  40. Mustafa Yıldızdoğan – Bakma Öyle Islak Islak
  41. Sevkiyat – Bedirhan GÖKÇE
  42. yılmaz erdogan
  43. Olmasaydı Sonumuz Böyle – Bedirhan GÖKÇE
  44. Cengiz Coşkuner bende bir sen vardın*****
  45. DJAlper-Sevdigim-14.01.2007
  46. Yusuf Hayaloglu – Ah Ulan Riza
  47. Ferhat TUNÇ- BUGÜN DEĞİL
  48. Ehh Birazcıkda Şiir Diyorsanız Size 5 Tane Şiir Secme
  49. Sen Olmasaydın – Bedirhan GÖKÇE
  50. SLeViN&Bengü – Helal Olsun Sana&unut beni (Birsehir yakınıma bile Yaklasma)
  51. Aşk Bitti & Gurbet – Bedirhan GÖKÇE
  52. Sevgi – Ver Kalbini [Amatörce] Şiirli [KEndi yapımı]
  53. Mehmet Akif – Siirleri
  54. Med Cezir
  55. 5 Adet Guzel Siir
  56. Yollanmamış Mektup – Necmi NAZ
  57. Daralan Vakitler – Davut AKGÜL
  58. MELON ŞAPKA = Bu Gece Daha & Yaprak Dökümü
  59. Arkadaşlar Mükemmel Bir Ses Dinlemeden Geçmeyin
  60. amatör şiir uğur ışıldar – yeni ellerde başlar ayrılık (tavsiye)
  61. Melon Şapka
  62. Bu Şiir Sana Yazıldı – MELON ŞAPKA
  63. Arzu GÜLÜCÜDÜR – Tebessüm & Ümidin Zamanı Yok& Vuslata İlk Adım& Yarınlar Güzel Olsun
  64. Arzu GÜLÜCÜDÜR – Bir Yolcu Ki Başı Boş & Boynu Bükük Bir Şiir Bu
  65. Kasımpaşalıydı, Adı Nilüfer – MELON ŞAPKA
  66. Filistin Oluyorum Gözlerinde
  67. Dj Sevgi [Yalnizlik Benim Dostum Şiirli Amatör ] Şiir
  68. Uğur ARSLAN Ana yüregi adına çok güzel bir şiiri
  69. Ihlamurlar Çiçek Açtığı Zaman – Bedirhan GÖKÇE
  70. Mustafa İslamoğlu’nun okuduğu şiiri fon müziği
  71. Sehidimin Kani Yerde Kalmasin Harika Bi Siir
  72. İclal AYDIN – Seni Seviyordum!!!Çklu linkler!!!
  73. KÜFRÜM EDEBİMİ ASTI BU GECE – BEDİRHAN GOKCE Var mı acaba ?
  74. Gidişinden Anladım – Bedirhan GÖKÇE
  75. ***Oktay Kaynarca-Hekimoglu***
  76. Dokunma Cek O Pis Ellerini (fon müziksiz)(No Rapid)
  77. İbrahim Sadriden 19 adet şiir
  78. MELON ŞAPKA – Kendime Rastladığım Sokak
  79. Fakir Baykurt’un Kendi Sesinden Şiirler
  80. Bulunur – Bedirhan GÖKÇE
  81. <<Yılmaz Erdoğan Sevebilme İhtimali>>
  82. Yarım Bıraktın Beni – Cem YILDIZ
  83. han duvarları – bedirhan gökçe
  84. Sözümdü Ağlamayacaktım
  85. Söylemedin ki!
  86. YUSUF HAYALOĞLU-Asi Bir Küheylanam(Aşiret Çocuğu)
  87. Can Dündar – Sesli Yazılar ( Mp3 Formatında )
  88. ATTİLLA İLHAN-Emperyal Oteli
  89. Raks-i Nihavent *** Tek Siir *** Eylül Tufan
  90. Kurşun Yarası – Bedirhan GÖKÇE
  91. Karıma – Bedirhan GÖKÇE
  92. Tut Ellerimden – Bedirhan GÖKÇE
  93. Gülce – Bedirhan GÖKÇE
  94. AŞkin Ve Devrİmİn Şİİrlerİ
  95. İbrahim SADRİ – Sensiz Yarım
  96. Sezen Aksu – Geri Dön (Siir Mix) (%100 Tavsiye Ederim)
  97. Cevahir – Bedirhan GÖKÇE
  98. ~~ Karışık Karışık Karışık Karışık ~~
  99. Umut Altınçağ -Olaki Yürürüm Bir Başka Aşka…
  100. İŞte Beklene Djturgay Çikarttigi 2006 Şİİrİ Bayilacaksiniz Buna Emİnİm
  101. İstİklal MarŞi DeĞİl,İstİkbal MarŞi,dj olcay’la Aranizda
  102. Kendine İyi Bak Canım(Kimin okuduğunu bilmiyorum)
  103. Adam gibi
  104. Gitmek kolay
  105. Ahmet Selçuk İlkan albümleri
  106. Bana Ölümü Öğret – Adem Korkmaz
  107. Uğur ARSLAN – Deniz Feneri Siirleri – 4
  108. Cumartesi Anneleri
  109. Gurbet Ufukları 2 – Ses Ver Yiğidim – M.Fethullah Gülen Şiirleri
  110. Aşkımmmmm Benim – Konyalı’ca Aşık
  111. MuhteŞem Bİr Ses Tonu Demİr GÖkgÖl Ahrevelİ İsmaİl’İn Hİkayesİ
  112. Bir Gün Anlarsın Ümit Yaşar Oğuzcan Şiiri
  113. ikbal gülpınar_simidin iki yarısı
  114. yaşam senden sonra düş oldu – mirage (tavsiyedir)
  115. Erdem Beyazıt Şiirleri
  116. Selçuk Yöntem (Aslan Amca)-Niye
  117. Arzu GÜLÜCÜDÜR – Geceydim, Gidiyorum & Gurbet Düştü Akşamlarıma
  118. Mavi Ada şiirleri(kahraman Tazeoğlu)
  119. Gürkan – Esmer Kız mutlaka dinle gerçekten süper
  120. Sesli E- Kitap Arşivi
  121. Kahtalı Mıçıdan Süper bir şiir: Nasihat
  122. Mirage ve Dalga Sesleri 2007
  123. Yoğun İstek Üzerine Fazıl Say – Nazım
  124. İbrahİm Sadrİ-sensİz Kalan Bu Şehrİ Yakmak İstedİm
  125. Elveda Derken Kerim- Şimdi Sen Kalkıp Gidiyorsun! (Forumda iLk!)
  126. Simdiki Zaman Çekiminde Bir Mahkuma Mektup – Bedirhan GÖKÇE
  127. HaKaN aLTuN – HaBeRi oLSuN/ŞiiR(2008 YePYeNi TeK PaRÇa)
  128. Mustafa Yildizdogan – Selam sizlere (Siir)
  129. Ünol BüyükGönenç-nazım şiirlerini en güzel besteleyen şahıs(kendi upload’um no rapid)
  130. zamaneden şiirimsi
  131. uNUTMAKİİ..bana bir şarkı söyle..
  132. Buyrun YORUM Sizlerin – (v.2)
  133. ben seni gizli sevdim. tek kelime mükemmel. Denizhan ALKAN’dan
  134. Sevgili’ye daha önce böyle şiir yazılmadı. ( Harika fon müzikli ) SEVGİLİ…
  135. Sunay Akın’ın 3 Şiiri Başka Yerde Yok
  136. İclal Aydın – Seni Seviyordum Ama sen Bilmiyordun …
  137. Necip Fazıl Şiirleri
  138. Onur Kanik – Sensiz Biten Bir Gün
  139. şiir işte bu arkadaşlar ( elveda – derken)……
  140. Ahmet Selçuk İlkan–Son Romantik [2002] (FULL)
  141. gözlerin gözlerimin çok uzağında şimdi
  142. Aglar
  143. ***ZEHRAM’LA beraber paylaştığımız bi Şarkı Yorum Yapsnzda olur NİLO – SENİ SEVİYORUM
  144. yılmaz erdogan-simdi sen gidiyorsun ya…&kayıp kentin yakısıklısıı .. mamijann
  145. Bir Şiirdir Çanakkale
  146. Yusuf Hayaloğlu – Bir Acayip Adam (Albüm)
  147. Kendİm Okudum Ama Çok GÜzel Oldu DÜnleyİn Ve Sİz Karar Verİn (no Rapİd)
  148. Ömer Köroğlu Serisine Devam
  149. Yılmaz erdogan- kayıp kentın yakısıklısı
  150. Bir Şiirdir Çanakkale (Tek Tek + Full albüm) (Eledim Eledim mevcut)
  151. Zilan (Sesli Şiveli Duygulu)
  152. ~*~ Ayşe Egesoy -Gidersen …(no rapid)…
  153. şebnem kısaparmak & (2006)
  154. Oguzhan Bagci – Hirsizdir Sensizlik Tek Tek Indirin
  155. ≈●≈•≈ Nihat Nikerel – Aralıktı ≈•≈●≈ (Full Albüm + Tek İndirme Seçeneği)
  156. Öl Deseydin Ölürdüm (Baydere’den yazılı ve sesli)
  157. Cevher’DEN istek…Bedirhan Gökçe fon müzikleri…
  158. Mukkemel Bir siiir Daha …DertLiii DertLiiii Askindan Ayrilanlar …
  159. Oguzhan Bagci – Saray Gozlum <<< Dehset Indirin Mukkemel Bir Siiir
  160. Oguzhan Kutlu – Turkmen Elleri[RS]
  161. rahmetli babama yazdigim seslendirdigim siir
  162. Başkentte Koltuk Meyhaneleri
  163. Oguzhan Bagci – Iyi Dusun < Mukkemel Bir Siir
  164. İddaa Ediyorum Beğenmeyen Olmayacak !… ( Ses Bana Ait ) Devamınıda Paylaşıcam…
  165. Ozan Güner Kaymak KLipleri
  166. Oguzhan Bagci Yoruldum Once Siiir Okuyun Begendiyseniz Indirin Mukkkemeeeel
  167. Bedirhan Gökçe – Bu Gece
  168. Süper bir şiir,süper bir fon eşliğinde…( Aşk,sevgi,ayrılık,hüzün)Kaçırma
  169. Ahmet Arİf – AkŞam Erken İner Mapushaneye Full AlbÜm + Tek Tek
  170. Caner- Aglama dayanamam Siirli Sarki
  171. Necip Fazıl Kısakurek – Necip Fazıl’dan Şiirler
  172. Ellerim Üşürdü – Bedirhan GÖKÇE
  173. Ahmet Kaya- GURURLA BAKIYORUM DÜNYAYA
  174. En Güzel Seçme Şiirler
  175. SevgiLisi Terkedince Bu Siiri Yazmis Ve iNtihar etmis..
  176. Ahmed Arif – Hasretinden Prangalar Eskittim [Kendi Sesinden Album]
  177. Peygamber Efendimiz (S.A.V )’e Özel + Kendi Yorumum + ( No Rapid .!!!)
  178. Ahmet Selçuk İlkan-Gözlerin Kal Diyor(tavsiye ederim)
  179. kendi sesimden 4 şiir 10 dk
  180. Anlamadan Düşersin
  181. Mehmet Akif Şiirleri
  182. Yavuz Selim BAYRAK(MİRALAY)-Koltuk Değneklerim(Mükemmel Bir Şiir Tavsiye Ederim)
  183. Yılmaz Erdoğan–Kayıp Kentin Yakışıklısı
  184. Korkmuyorum Seni Sevmekten – Selahaddin Kocaaslan
  185. kenan ışık & veda
  186. Kahraman tazeoğlu -Denemeler 4–No Rapid
  187. Duygu dolu siirler..Mutlaka dinleyin
  188. Yılmaz Erdoğan Şimdi Sen
  189. şerfsiz sevgilim=>dinlemeyen 1000 pişman(no rapid)
  190. Fazıl Say – Nazım
  191. Denizhan Burhan – Unutmayı Unutmuşum
  192. …..Ahmet Selim&Kahraman Tazeoğlu….Hemen Gitme…
  193. ***Kahraman Tazeoğlu SUSTUM***
  194. Kahraman Tazeoğlu – Denemeler 3(tavsıyedır)
  195. Kahraman Tazeoglu -Ve Tekrar Gitti[1].. Ve Tekrar Sustu
  196. Ayhan Sarikaya-Şİİrler
  197. Cem Karaca- Hep Kahır- Harika bir şiir….
  198. Cem Karaca-Zülfü Livaneli – Şeyh Bedrettin Destanı (Mix)
  199. Mona Roza
  200. Yusuf Hayaloğlu-Hangi Ayrılık Offfkiiiiiiiiii Offffffffffffff
  201. İbrahim Sadri–Ben Sana Mecburum [1999] (FULL)
  202. karahan – duyguların dili 1 (no rapid)
  203. karahan-duyguların dili 2 (no rapid)
  204. İbrahim Karaca Şiirleri…-Yanakta Kalan
  205. Dağ Rüzgarı(Baydere’den Bir Ümit Yaşar Oğuzcan Klasiği)
  206. ZİLAN (Şiveli Duygulu Sesli Şiir)
  207. İBRAHİM SADRİ_ADAMGİBİ_buyurun
  208. ikbal gürpınar & 40.oda
  209. Nâzım HİKMET: Şeyh Bedreddin Destanı
  210. Ayrılmak mı Yakışır?
  211. Kahraman TazeoğLu – Armağan (Orj)
  212. Bedirhan Gökçe Radyo Kayıtları (İstek halinde yenileri eklenecekdir)
  213. 4 Adet DUYGUSAL SiiR ( Kendi Sesimden ) ŞİDDETLE TAVSİYE EDERİM…
  214. Ahmet Telli’nin Kendi Sesinden 19 şiir
  215. Kahraman Tazeoğlu-Olric [Tavsiyemdir.Mükemmel]
  216. sen sen sen
  217. On numara bir Düet…! Kahraman TAZEOĞLU_Falakaya yatırıldı aşk-G.TÜRKMEN_Beyaz Giyme
  218. ozan arif – susmayacağım
  219. karahan-duyguların dili 3 (no rapid)
  220. Oguzhan Bagci – HirsizDir SensizLik < [09-04-2008]
  221. Bedirhan Gökçe Best Fm Radyo Kayıtları 3
  222. seyfullah arslan guzel bir siir albumu
  223. Ne Kaybederdin – Bedirhan GÖKÇE
  224. Seni Sevdigim Icin Ozur Dilerim*Super Bir Parca
  225. Yıldızlar Gecenin Değildir – Reha YEPREM
  226. Denizhan ALKAN yorumuyla “gizli sevda” yada “ben seni gizli sevdim”
  227. Mukkemel Bir Siir Sarki Daha Mutlakaa Indirin
  228. Muzaffer Badilli – Sosyete Güzeli
  229. TÜrk Şİİrİnİn Doruklari
  230. Yalnızlığın Başkentii Dinleyinn derimm Kendi sesim..
  231. Gözüm Tutmadı Bu Ayrılığı…Sen tut beni!
  232. Arzu GÜLÜCÜDÜR -Özür & Sen Hangi Mevsimin Yağmurusun & Şehadet Böyle Birşey
  233. Radyo Tiyatrosu – Mp3 Formatında
  234. dehşet bi şiir kendi uploatımdır alıntı deil
  235. Sacit Onan – Yere Düşen Yıldızlar (Full Albüm)
  236. Gecekusu Siirleri (surekli guncel )
  237. Orhan babamızın şarkılarından şiir olurmu demeyn İbrahim Sadri_ÇİLELER’i dinleyin spr
  238. Rapİdshare’e Hayir. Bekleme Yok Sunay Akin şiirlerİ ve hikayeleri
  239. Salih Sultan – Allah’ından Bulasın (Mutlaka Dinleyin, Söylerken Ağlıyor)
  240. Zafer Akkas SiirLeri
  241. Kaybettim Seni ( Önce izLe Sonra Yükle ) – Seslendiren Erkan AKARÇAY .!!!
  242. Elif Tuncer-ey sevgili
  243. Oguzhan Bagci – Artik Yoksun Yenii ALbumden
  244. Seni Bi Severim Görürsün O zaman..ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR(Refik KESTEM)
  245. Elveda Birtanem…
  246. Gidişini İzleyeceğim – ( Kendi Yorumum ) + Önce dinLe Sonra YükLe + No Rapid !!!…
  247. ~*~Sus ve Dinle…no rapid
  248. ~*~ANLAYACAKSIN_Cumhur Karaca. ADAMIN SES TONU ETKİLEYİCİ YAW
  249. Ünal Torun VazgeÇtİm Yok BÖyle Bİr Şİİr Yaa!
  250. Mehmetçik-zap şiiri

Etiketler:

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

